Au avut loc evenimente de Ziua Forțelor Aeriene!

Cum am specificat anterior, azi am sărbătorit la Mediaș Ziua Aviației. Deschiderea evenimentului a avut loc în sala Daniel Thellmann a Primăriei urmând și alte activități în Piața Corneliu Coposu, după care am depus o coroană la Monumentul Aviatorilor așa cum am promis în semn de solidaritate și respect…

Contrar superstițiilor și tradițiilor populare, astăzi, de Sfântul Ilie, a fost o vreme frumoasă, motiv pentru care a participat un număr mare de cadre militare invitate la eveniment. Astfel, am avut ocazia să întâlnesc vechi prieteni, să depănăm amintiri și să îmi exprim recunoștința față de aceștia.

This slideshow requires JavaScript.

About Teodor Neamtu

Primarul Municipiului Medias.
This entry was posted in Campanie 2012. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

