Scrisoare către medieşeni

Vă scriu aceste rânduri începând prin a vă mulţumi pentru încrederea pe care mi-aţi acordat-o în anul 2009, când 70% dintre dumneavoastră aţi considerat că eu sunt omul care poate să conducă oraşul. În cei doi ani şi jumătate de mandat sper că v-am dovedit că sunt un om cinstit care munceşte pentru Mediaş şi care este alături de oameni.

În campania electorală contracandidaţii mei m-au împroşcat cu noroi fără ca vreunul dintre ei să vă ofere soluţii sau proiecte noi. Am considerat că m-aţi ales să vă fiu PRIMAR pentru a rezolva probleme, şi nu pentru a vă spune ce greutăţi întâmpin. Mediaşul arată acum ca un şantier, însă vă asigur că lucrările sunt controlate şi verificate permanent iar cei care nu au lucrat bine au plătit pentru asta.

Fără voia dumneavoastră aţi asistat la cea mai agresivă şi scumpă campanie electorală din ultimii 20 de ani. Respectul pe care vi-l port şi educaţia primită de la părinţii mei m-au determinat să spun mereu adevărul şi să vin în faţa dumneavoastră cu proiectele mele. Consider că încrederea şi respectul nu pot fi cumpărate cu „mici atenţii” şi cine recurge la aceste gesturi trebuie să deconteze banii investiţii în campanie de 10 ori. Nimeni nu îţi dă sute de mii de euro fără ca tu să nu-i mai dai înapoi. Prefer să fiu sărac şi cinstit decât să vând Mediaşul, decât să fac compromisuri cu proiectele şi banii publici.

Data de 10 iunie este una foarte importantă pentru viitorul Mediaşului şi al nostru al tuturor. Suntem la jumătatea drumului şi este important ca în fruntea oraşului să fie oameni competenţi, cu experienţă, care pot să finalizeze proiectele de peste 70 de milioane de euro începute. Sper să îmi daţi ocazia să fiu PRIMARUL vostru în continuare. Vreau ca împreună să transformăm Mediaşul întru-un oraş „în care merită să trăieşti” aşa cum am început în 2004 alături de Daniel Thellmann.

Vă mulţumesc pentru onoarea pe care mi-aţi făcut-o de a fi PRIMARUL Mediaşului! Pe 10 iunie vă rog să fiţi din nou alături de mine. 

About Teodor Neamtu

Primarul Municipiului Medias.
This entry was posted in Campanie 2012. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

