Întâlnirea cu cetăţenii din zona Moşnei

Întâlnirea cu cetăţenii din cartierul Moşnei a venit ca o confirmare a faptului că medieşenii sunt mulţumiţi de activitatea mea. Foarte mulţi oameni au participat la întâlnirea electorală şi mi-au spus că îmi apreciază eforturile şi proiectele pe care le fac pentru Mediaş.

Am avut până în momentul de faţă foarte multe întâlniri cu cetăţenii. Campania mea electorală este bazată pe discuţiile cu oamenii, pe prezentarea realizărilor din cei 2 ani şi jumătate de mandat şi a proiectelor din mandatul următor. Medieşenii sunt mulţumiţi de realizările din mandatul foarte scurt pe care l-am avut şi îşi arată în continuare sprijinul faţă de mine, ceea ce mă face să fiu încrezător în reuşita la alegerile din data de 10 iunie.

This slideshow requires JavaScript.

About Teodor Neamtu

Primarul Municipiului Medias.
This entry was posted in Campanie 2012. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

