M-am întâlnit şi cu cetăţenii din zona Stadionului – Greweln

Ieri am avut deosebita plăcere să fiu în mijlocul oamenilor care locuiesc în zona Stadionului – Greweln. Am discutat realizările pe care le-am avut în cei 2 ani şi jumătate de mandat, proiecte care consider eu că care vor aduce o serie de beneficii tuturor locuitorilor. M-am bucurat şi de prezenţa fostului senator Dionisie Bucur.

În ultimii doi ani în zona Stadionului am desfăşurat o serie de activităţi care au îmbunătăţit simţitor viaţa locuitorilor din această zonă: reabilitarea străzilor Grewel, Legheş, Emil Racoviţă şi consolidarea zidului de sprijin de pe strada Stadionului. Chiar şi în acest an am prevăzut bani din bugetul local pentru a amenaja infrastructura rutieră din acest areal.

This slideshow requires JavaScript.

Este foarte important ca oamenii să ştie că în mandatul meu am lucrat foarte mult şi la partea tehnică a proiectelor şi doar începând cu vara lui 2012 o să vadă efectiv cum se lucrează în teren: mă refer la parcul de la Izvorul Dorului, primul parc construit integral în ultimii 22 de ani, la cele 39 de străzi „de pământ” din Mediaş, la modernizarea infrastructurii din satul Ighişul Nou, care de sute de ani a rămas în acelaşi stadiu, şi la multe alte proiecte.

About Teodor Neamtu

Primarul Municipiului Medias.
This entry was posted in Campanie 2012 and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

