Elevii s-au întrecut la concursul “Fii primar pentru o zi”

În perioada 14 -15 mai am fost invitat la concursul „Fii primar pentru o zi!”. Am avut deosebita plăcere să întâlnesc tinerii participanţi şi să am un dialog constructiv cu aceştia. Pe lângă aspectele importante redate prin fotografiile făcute de participanţi, fotografii pe tema „Ce aş păstra şi ce aş schimba la Mediaş”, tinerii m-au surprins prin cunoştinţele legate de funcţionarea administraţiei publice.

This slideshow requires JavaScript.

Am avut ocazia să le adresez o serie de întrebări concurenţilor şi să discutăm despre aspecte şi proiecte importante pe care administraţia publică trebuie să le implementeze în municipiul nostru. Mă bucur că există astfel de iniţiative care să încurajeze tinerii din Mediaş să se implice şi să cunoască modalitatea de funcţionare a administraţiei publice, şi consider că este important ca viitori cetăţeni activi ai municipiului nostru să fie informaţii şi conştienţi de posibilitatea lor de a se implica în viaţa oraşului.

About Teodor Neamtu

Primarul Municipiului Medias.
This entry was posted in Campanie 2012 and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

