Întâlnire cu cetăţenii din cartierul Automecania

Am decis să îmi deschid campania electorala în mijlocul oamenilor, astfel ieri, 14 mai, am participat la o întâlnire cu cetăţenii în zona Automecanica. În cadrul acestei întâlniri am discutat cu oamenii prezenţi proiectele pe care le-am finalizat în mandatul de doi ani şi jumătate pe care l-am avut şi proiectele pe care mi-am propus se le finalizez în mandatul următor.

Zona Automecanica a devenit o zonă vie şi dinamică prin mutarea sediului administrativ al mai multor instituţii de interes major pentru populaţie cum ar fi: Casa de Pensii, Poliţia Municipală, Direcţia de Asistenţă Socială, Eco-Sal, etc. În viitorul apropiat îmi doresc ca această zonă să aducă şi o importantă creştere economică municipiului nostru prin dezvoltarea Parcului Industrial de la Aviaţie. Chiar în această vară, o firmă nemţească începe construcţia unei noi fabrici. Cu siguranţa dezvoltarea acestui parc industrial va aduce o serie de beneficii, pe lângă crearea unui număr mare de locuri de muncă.

This slideshow requires JavaScript.

În plus potenţialul de dezvoltarea a zonei va fi utilizat şi prin amenajarea unui parc (spaţiu verde) cu tematică de aviaţie pentru locuitorii acestei zone. Tot în clădirile care au aparţinut Şcolii Militare de Aviaţie am în plan înfiinţarea unui Centru Cultural, ca mijloc de promovare a turismului şi de susţinere a Asociaţiei Regiunea Târnavelor, asociaţie de dezvoltare a turismului. Sper ca oamenii să creadă în aceste proiecte şi în beneficiile pe care aceste proiecte le vor aduce municipiului nostru.

About Teodor Neamtu

Primarul Municipiului Medias.
This entry was posted in Campanie 2012 and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

