Lansare candidatură Sibiu

Aseară am participat la evenimentul de lansare a candidaţilor pentru alegerile locale alături de peste 100 de membri din organizaţia Partidului Democrat Liberal din Mediaş.  Evenimentul s-a desfăşurat la Casa de Cultură a Sindicatelor din Sibiu. Lansarea a avut loc sub sloganul ,,Tot greul spre bine” .

Teodor Neamţu, lansare candidatură Sibiu 11 mai 2012

Le-am transmis colegilor şi prietenilor mei din partid că este momentul să fim uniţi şi să nu renunţăm la luptă. Trebuie să arătăm oamenilor că AM CONDUS  în perioadă de criză şi cu toate acestea în comunităţile noastre lucrurile merg în direcţia cea bună. Este foarte important să vorbim despre realizările noastre şi despre proiectele pe care le avem. Am speranţa că oamenii vor face diferenţa dintre un om gospodar şi cu experienţă şi un om care vrea cu orice preţ să ocupe o funcţie.

This slideshow requires JavaScript.

About Teodor Neamtu

Primarul Municipiului Medias.
This entry was posted in Campanie 2012 and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

