Bine ati venit!

Teodor-NeamtuAm ales acest canal de comunicare cu dumneavoastra din dorinta de a reliefa principalele proiecte si realizari demarate in Municipiul Medias din functia de primar, incepand cu anul 2009 si pentru a-mi exprima dorinta sincera de a le finaliza cu sprijinul dumneavoastra.

Acum 2 ani şi jumătate mi-aţi acordat încrederea dumneavoastră pentru a conduce Mediaşul. Sunt acelaşi om cinstit care munceşte pentru Mediaş şi pentru binele nostru, al tuturor. În pofida întârzierilor provocate de criza economică mondială, care ne-a întârziat evoluţia preconizată, ACUM ÎNCEPEM o parte din proiectele care trebuiau demarate în perioada 2010 -2011. Am recunoscut întotdeauna ADEVĂRUL şi am venit mereu în mijlocul dumneavoastră. În jumătate de mandat am făcut multe PROIECTE. Într-un mandat fac şi mai MULTE! Tot greul spre BINE! Aveţi încredere în mine şi din 10 iunie împreună mergem mai departe!

Primarul Municipiului Medias

Teodor Neamtu

About Teodor Neamtu

Primarul Municipiului Medias.
This entry was posted in Campanie 2012, Medias 2012 and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

